KARIERA

POWRÓT

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY

Miejsce pracy: siedziba Spółki - Opole, ul. Dobrzeńska 64

 

Opis stanowiska:

  • zakładanie, rejestracja i aktualizacja kontraktów w systemie SAP CRM
  • fakturowanie sprzedaży w systemie SAP/ERP obszar SD
  • sporządzanie zestawień sprzedaży
  • wystawianie not korygujących do faktur sprzedaży oraz not księgowych
  • obsługa administracyjna biura (m.in. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zamawianie usług kurierskich)
  • wsparcie administracyjne oddziału Spółki w Niemczech

Wymagania:

  • znajomość pakietu MS Office - mile widziana również znajomość obsługi systemu SAP
  • znajomość procesu fakturowania
  • sumienność i rzetelność w realizacji codziennych zadań
  • bardzo dobra organizacja czasu i pracy
  • komunikatywność oraz umiejętność współpracy z innymi
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie

 Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie z ponad 20-letnim doświadczeniem
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie wzbogacone o pakiet świadczeń dodatkowych (dodatkowe ubezpieczenie na życie, pakiet benefitów)
  • Możliwość i warunki do rozwoju zawodowego: szkolenia, kursy, coaching, zdobywanie nowych kompetencji i uprawnień

Kontakt: biuro@climbex.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Climbex S.A. 45-920 Opole, ul. Dobrzeńska 64; T: +48 77 46 95 805, T/F: +48 77 46 95 257; Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000368467, NIP: 754-00-26-219, REGON: 530943270, Kapitał zakładowy 10.000.000 złotych w całości opłacony.
X

FORMULARZ ZAPYTANIA ONLINE

Imię i nazwisko / Nazwa firmy

Adres e-mail

Telefon kontaktowy